Sunday, August 9, 2009

Sê asseblief vir my dat die tsotsi’s nie regeer

Johan van Polokwane skryf:

Ek kon gisteraand nie slaap nie.

Ek het ’n SMS van ’n vriend gekry wat deur drie gewapende barbare voor sy huis in Centurion van sy motor, skootrekenaar, kamera en selfoon beroof is. My eerste gedagte: Dankie tog hy leef nog.

Dit is mos hoe dit werk, die rooftog is alledaags. Ons arme drommels wat aan die genade van rampokkers oorgelaat word, is maar net te dankbaar as ons met ons lewens daarvan afkom.

Ek sit en dink aan die eerste keer dat misdaad my familie geraak het.

Dit was ’n gewapende motorkaping sowat tien jaar gelede, die gelukkige een om te bly leef, my skoonsuster.

Daarna word my selfoon met ’n mes en geweld afgevat. ’n Huisbraak in dieselfde jaar.

’n Vriendin se man word doodgeskiet tydens ’n gewapende roof.

Nog ’n vriendin word voor die bank waar sy werk met ’n AK47 afgemaai.

’n Jaar of wat later word ’n vriend se vrou in ’n salon van agter in die kop doodgeskiet.

Een van my beste vriende se beurt was verlede jaar toe ook hy van agter in die kop in ’n rooftog doodgeskiet is.

’n Paar van ons vriende kuier bymekaar. In die geselskap sit twee vroue.

Elkeen het twee skoonseuns gehad wat vermoor is. Twee in plaasmoorde en twee in gewapende rooftogte.

Kom aan, pres. Zuma, sê vir my asseblief die tsotsi’s regeer nie die land nie.

Bron: http://jv.news24.com/Beeld/Opinie/Briewe/0,,3-2085-73_2546560,00.html

No comments:

Post a Comment